Home :)

Nu är vi hemma igen!
Varit asjobbigt att åka, ingen aning om varför faktiskt, brukar tycka det är jätteskönt att åka och då även långa avstånd! Det blåste och snöade första kvällen, men inte på något sätt så att det var jobbigt. Verkar vara i Åre det varit totalt katastrofalt... vi har haft det SÅ härligt i alla fall! Riktigt avkopplande och mysigt :) Och var härligt att få en dos riktig vinter... igår på dagen hyrde vi skotrar några timmar, jag hade aldrig åkt innan. Blev helt hooked direkt! Vilken känsla, frihetskänsla i kombination med FART (som jag är en inbiten sucker för)... en oslagbar kombo! Helt galet vackert också, vilken natur... man blev helt andlös! Vi åkte upp bland fjällen och man såg flera mil, det var helt klart väder och soligt och man kände sig som king of the world! :) Och KUL att köra :D Kameran glömdes TYVÄRR, skitsynd faktiskt... hade velat ha foton från framförallt där uppe på toppen!

Här fick Kayan något slags ryck och SLÄNGDE sig som en galning i snön, det är hans fötter som sticker upp :D
image43

Här snackar vi RIKTIG vinter!

image44
(och nej, datumen stämmer inte, vet inte varför det ändrats i kameran...)

Här är jag som sitter och myser - vilket det inte ser ut som, ser SUR ut haha... men det var jättehärligt iaf, strålande sol och kontrasten supermycket gnistrande snö! :)

image45

Daniel har snott några svarta shades från mig, som han passar BRA i tycker jag! Pasta....

image46

Utsikt från stugan (stugan nedanför till vänster hette för övrigt UGGLAN... ;D) Vi bodde i FALKEN.

image47


Jag i svart, Lina till höger och Eddie närmast kameran :)
image48

Hamra världshus, där var Daniel och jag igårkväll och rockade röv!

image49

Kvällsmys framför brasan innan läggdags för el kiddos :) Sööötnosar! Fick i vanlig ordning retuschera eftersom Eddie är kronisk nakenfis ;P

image50



Jag är så trött att jag nästan tuppar av här... har slöglott på melodifestivalen och det bästa av allt var Carolas min när Nordman slog ut henne och Johnsson :D Vi skulle egentligen åkt till Elin och Blomman idag och bastat och hängt, men jag kände bara att jag orkar faktiskt inte... är helt färdig! Skönt att bara vara hemma och samla krafter och mysa :) Hade fått underbar leverans i brevlådan för övrigt när vi kom hem, TACK M! :D Sååååå klockrent! :D

Återkommer lite senare ;)

Kommentarer
Postat av: Elli

Sköna bilder, darling! :) Det såg förbannat mysigt och avkopplande ut, nästan så att man själv blir sugen på att åka till fjällen, trots att jag inte åker skidor eller gillar den typ av ÄVENTYR.. ;D

2008-03-08 @ 23:04:46
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

nej jag VET, är ju inte heller någon fjällräv (röv?;D) av mig men det rekommenderas skarpt! :D PUSS darling!

2008-03-09 @ 00:14:36
Postat av: Linda

Åh...jag vill till fjällen!!! Åker nada, förutom pulka men va fan...bara njuuuta! Nästa vår är det vi som drar till fjällen ;D
Snart sommar...ska bli lovely to see you! :D

2008-03-09 @ 18:06:40
Postat av: Nina

Skoter är ju asgrymt!!!

2008-03-09 @ 22:19:47
URL: http://tankgirrl.blogs.se
Postat av: Majja Star

Varsegod baby. Vill se kort när du har the stuff on you!

2008-03-10 @ 20:39:57
URL: http://majjastar.blogg.se
Postat av: tessa

Jaa ni måste till fjällen! :D hoppas vi också åker igen då! och blir skitkul att ses i sommar iaf! :D

Skoter var SÅ kul! :D Kände lyckan bubbla i kroppen, måste verkligen åka massor mer! :)

You will baby! :) PUSS på er!

2008-03-10 @ 22:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0