dags...

Sitter här och det riktigt kryper i mig... söndagsångest, nu IGEN! Börjar bli standard, tydligen! Not good. Imorgon - eller troligtvis på tisdag - börjar hantverkarna riva här, för nu är det torrt. Och det är ju bra att det är torrt, men det är nu det börjar... frågan är bara vilket rum de tänker börja i?
Och om vi ska göra det själva. Och nu är det dags att bestämma sig angående kakel/klinkers och golv... tro mig, ni vill INTE vara i mina kläder just nu gööörls!
På något sätt brukar saker alltid lösa sig ju, men jag känner dels grym beslutsångest, dels panik över att vi kommer tvingas flytta ut ALLT från toan och kontoret.... hur ska jag orka ha det stående nån annanstans utan att bryta ihop? Räcker att det är stökigt nog pga det här ändå. Och sen att vi har bara en toa är ju ingenting att hurra över heller, egentligen kanske det lättaste är om de hade börjat just där för då kan vi använda vardagsrummet sålänge att ställa toagrejerna/möblerna i....

Så är läget här. Men annars är allt bra, förutom den där smygande söndagsångest-skiten! Har faktiskt stängt av mobilen idag för ovanlighetens skull, så skönt!

Tror vi kör ett race imorgon och bara röjer, jag orkar tyvärr inte ta tag i det - skulle vara isåfall för att det känns så mycket bättre när man väl har satt igång... men jag är inte mer än människa ;)

puss puss!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Åh fan vad jobbigt med allt stök + toalettissues... men det kommer bli kung när det är klart :)

2008-03-09 @ 23:31:50
Postat av: tessa

Jaa, och så ska vi börja i hallen - minst att plocka undan ;) THNX for pepping me sweetie! :D

2008-03-10 @ 22:19:23
Postat av: Elli

DAMP-stök!! Du har min fulla sympati här!! ;)
Du får tänka på hur bra det kommer bli när det är klart, så kanske det känns lättare! :)
(du har min beslutsångest-sympati oxå, hehe)
Puss!

2008-03-10 @ 22:32:04
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

TAAAACK sööto! :) PUSS!

2008-03-10 @ 22:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0