biljett-PANIK!

Fick nyss ett litet tips att 4-dagars SRF-biljetterna håller på att ta slut... mycket riktigt, kollade på ticnet och där var de SLUT :O
Tack och lov gick det köpa via Tickster på SRF:s hemsida... fick nästan diarré där ett tag ;) Och YES det var lite mer än vad ni ville veta, men jag sa nästan...

Efter det då vidare på Ticksters hemsida. Bara för att upptäcka att DOWN spelar 24:e mars... (Phil Anselmo´s Down...) Då jobbar jag. Till 15... och ledig dagen efter... fanns biljetter kvar.... är man sugen eller SUGEN? Eftersom jag svimmade 95 på Pantera så har jag inte sett och hört hela min Phil-kvot ;) För att låta som en FJORTIS.

Och senare i vår är det Tiger Army (fortfarande inte hört så mycket, men låtar AJ LAJK!) De lyckliga kompisarna (NOSTALGIIII!) osv... Debaser Medis verkar som ett ställe dit man bör släpa sin röv snart!

Hejdå! ;)

Kommentarer
Postat av: Lottie

Omg! DLK! Fan vad grymt... Brings back memories. :D

2008-03-12 @ 23:45:24
Postat av: Nina

Tiger Army ska jag se på ditt all time favoritställe KB på min födelsedag - det kommer att bli så BRA!!!

2008-03-13 @ 09:32:31
URL: http://tankgirrl.blogs.se
Postat av: tessa

Meeeeen! Kan vi inte åka på det då Lottie? Seriöst? Jag är PÅ as hell!

Tyvärr kan jag nog inte joina dig i M-ö Nina, I wish! Men kanske om du även tänkte se dem i Estocolmo ;) Perfekt födelsedagspres för övrigt till sig själv - konsert :D

2008-03-13 @ 10:42:15
Postat av: Majja Star

Men shit! Redan slut?
Oj måste nog kolla in Debaser Medis jag innan jag lägger klart mitt schema idag ;) Ska liksom lägga ända till SEPTEMBER!Hur ska det gå till???

2008-03-15 @ 08:59:02
URL: http://majjastar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0