Ajråååån Määäjden.

En komisk sak är att mina barn håller på att sätta på musik hela tiden på deras rum, sen blir de helt hyper av det och flänger runt som galningar :D

Kom på mig själv att skrika "säääänk däruppe!!!!!" á la trött tant när de spelade Iron Maiden på blastvolym ;) Hehehe...  tur de inte har nånting med Sean Paul för risken finns ju att det också åkt på nån gång ibland, who knows, muahahaha ;D Eller varför inte Bo Kaspers Orkester eller dylik dynga. Iofs så har ju Daniel en cd med BLACK INGVARS i källaren, vilket jag mobbat honom intensivt för (och NEJ, man får inte sånt i present av folk tror jag helt bestämt! :D)

Eddie har gått ner i källaren och rotat upp lite cd-skivor, men gör ju inget att han har endel uppe än att de ska ligga nerpackade i trista flyttkartonger... tänk vad mycket man lagt på just cd-skivor genom åren!

Daniel är magsjuk (det är verkligen ingen ände här!) så håll tummarna att jag och killarna slipper! Renoveringen här blev uppskjutet pga någon av hantverkarna var hemma med sjuka barn - men om allt går enligt planer så blir hallen åtminstone liiiite snyggare på onsdag :) hihiiii! Hoppas de hinner göra endel, golvvärme borde väl inte ta nån direkt extra tid (????) Eller eh, ska nog inte yttra mig.... heh. Adios! :)

Kommentarer
Postat av: Lottie

Hej görl!
Jaså grabbarna har redan blivit tonåringar volymmässigt? ;)
Coolt att dom fattat galoppen så tidigt iaf. :D Men kan ju bli lite jobbigt ibland ja.
Magsjuka är fan det värsata i sjukdomsväg (utom möjligen urinvägsinfektion som gått upp i njurarna) så jag håller tummarna så dom blir blå för er.
By the way... du undrade vad jag köpte idag : Ett par grå byxor i gubbmodell med vida ben o slag, en grå tröja med band i midjan (långa ärmar + rund halvstor urringning), en svart skjortklänning, ett par silvriga overknees strumpor, ett armband, ett par hårspännen med fjärilar i silver o ett läppglans. Allt från H&M. :)

2008-03-10 @ 23:01:47
Postat av: Lisa

Hahahah jag kan riktigt se dig då du hojtar sääääänk ;)
Vile han slänger i en Manowar skiva och lufttrummar samtidigt som han headbangar lite lätt med lillhuvudet,,,
HAHA den fåniga kommentaren " det ska börjas i tid " känns väldigt nära till hands...

HOPPAS ni skonas från den vidriga magsjukan!

2008-03-11 @ 09:51:02
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Saraorama

Naaaw! Jag är STOLT över dina ungar!

2008-03-11 @ 19:06:01
URL: http://rattskabb.bloggagratis.se
Postat av: Elli

Hehe, jag kan nästan höra det framför mig.. " Ssäääänk!" ;D
Och vad det gäller magsjuka så får du all karma jag har över, för det är ju THE NIGHTMARE! Får rysningar bara jag tänker på det här.. :S
PUSS!!

2008-03-11 @ 22:58:38
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

HM kicks ass, låter skitbra! :)

Vad beträffar magsjukan vågar jag inte säga någonting för då vet vi ju alla vad som händer ;) Men.... D. har jobbat och sådär nu, och vi andra jobb + dagis också ;) så...

Ungarna är skitroliga med sina musikrelaterade knäppheter :D Och söööt-Vile som headbangar! De får bilda band sen ;)

PUSS på er gals!

2008-03-12 @ 22:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0