42 minutes

Fastnade framför Rent hus ikväll... fick så dåligt samvete att jag gled över på City Gross och köpte nya tandborstar och diskborste på en gång... och bestämde mig för att köksfläkten ska rengöras PRONTO! Hehe!

Allt är helt ok annars, la mig och läste efter vi ätit middag här och både jag och killarna somnade faktiskt direkt... så har sovit 2 timmar ungefär ikväll på soffan. Damn! Men det var nog faktiskt välbehövligt, för känner att jag hade massa sömn att ta igen, och sådär. Orkar inte tvinga mig själv att hålla en massa principer idag. Vaknade och kände mig pigg som en mört i alla fall. Ovanligt nog - annars kan man ju mest bli yr, febrig och aggro som ett halvt helvete annars av sån sömn!

Mosat i mig en påse jordnötsringar precis så känner mig lite lagom oljig... annars längtar jag mest till tisdag, har beställt 1½ timmas healing-massage som jag ska på direkt efter jobbet! Låter som skräddarsytt för mig och min fysiskt och psykiskt slitna kropp :)

LÖN IMORGON!!!!!! OOOOH YEAH!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Ja varför i hela friden blir man ett sånt aggressivt miffo av att sova på eftermiddagen? :/ Jag blir likadan...

2008-03-27 @ 00:18:06
URL: http://libitina.blogg.se/
Postat av: majja star

det enda som gjorde mig agg´resiv idag var sj. och rulltrappor som ej funkade så jag fick bära mig 50-60 kilosväska tills jag höll på att få en hjärtattck.

2008-03-27 @ 00:24:12
URL: http://majjastar.blogg.se
Postat av: Elli

Det där med att sova på eftermiddagen kan ju vara förenat med livsfara... ;D Men ibland är det svårt att låta bli bara för att det är så jävla sköööööönt!
Har du shoppat upp lönen nu? ;D

2008-03-27 @ 23:06:32
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

Jag kan inte låta bli när jag är såå trött... men försöker om det inte är akut ;D
Nej har inte shoppat upp lönen, hittat miljoner grejer i vanlig ordning man "måste ha" hehe, men vi kommer lägga en massa på kakel och sånt nu så ska hålla igen ;)

2008-03-28 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0