Vandrande åskmolnets ensamma kväll.

Min dag har mest bestått av inget-vettigt-att-lägga-min-energi-på, regn, städa/plocka/same ol´shit different day... Varit så himla rastlös att jag nästan krupit ur mitt skal! Blivit ARG på Daniel för han är så tråååkig. Less på allt, och varit sur på Adrian X antal ggr... han är helt trotsig, klåfingrig och ärvt mitt humör. Skiiit! Hahaha... fast han är cool och bäst ändå ;D

Lika bra Daniel stack ut sen på Destroyer, behövde vara ensam lite... varit på mitt sämsta humör större delen av dagen, brukar kalla just det humöret för "det vandrande åskmolnet" för det är så jag känner mig >:D Och ja, tyvärr är det återkommande... lite då och då! Men desto bättre sen, för nu mår jag bra igen :D

Och nu har jag precis avslutat FJÄRDE avsnittet på raken av Rock of Love... MEGAN, den slynan, MÅSTE åka ut annars... käkar jag upp en nagel. Ehum. Eftersom ni är superintresserade nu så kan jag ju även tillägga att DAISY med sitt märkliga opererade ansikte och fula käft borde åka hem... och nu har ni somnat. Okejrå.

URRRRRRRRRRRRRRRRRRK för brudiga hemska brudar! Med deras fjollskrik och fnitter och hymmel och tissel och tassel och fula pakter och inställsamhet åt andra håll. Beware! Tacka vet jag genuina, coola, smarta, lite hårdare brudar (alltså ÄKTA, inte några jävla mesar som bara har det som fasad alltså...) och inte dessa jäkla BIMBOS! Och bimbos måste inte vara blonda om nån nu trodde det, men de är alltid ointressanta under deras yta - som oftast även den är totalt överskattad och standard! Det skiner igenom fort ;)

Och nu läggdags! Har panik för det börjar bli mörkt ute. Kan förvisso bero på allt regnande, men det känns ALLTID ångestfyllt för mig när det är mörkare ute! TOMORROW´S GONNA BE A BETTER DAY... hehe...

NATTI.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0