uppdatering

Mätt, mätt...

Kom hem för en liten stund sen bara, har precis skjutsat M & J till stationen. Känns TOMT och tyst! :(

Konstigt, jag känner mig inte social just nu egentligen, men är ändå så skönt att ha folk runtomkring... gör mig trygg på något sätt. Och trivsamt! TACK för denna gång!!!!

Ska vila en stund nu, sov skitdåligt inatt pga lessen Adrian (som f.ö. spydde i morse, men han verkar bra nu - phew! Är ett helvete med diabetes!)
Sen se om jag orkar plugga någonting mer. Imorgon gäller det! Synd bara att jag känner mig konstant dimmig i huvudet, vet inte om det beror på smällen mot huvudet(/hjärnskakningen?) eller om det är pga konstant intag av värktabletter... ska googla lite - sen ;) Tandsituation - oförändrat.

I övrigt har jag ringt min chefskollega innan, är sjukskriven fr.o.m igår och veckan ut. Hoppas inte det behöver bli mer sen! Håll lite tummar för min skull är ni söta :)

Kommentarer
Postat av: elli

You know it! Att jag håller tummarna alltså! :)

2008-06-24 @ 22:52:38
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

Jag VET söto... och tACK för det! :D

2008-06-25 @ 09:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0