seg

Undrar just vart sommarvädret tog vägen? Inte för att jag lider av lite grå dagar såsett, men det börjar bli lite segt nu... vill bada!!!! Även bara ligga i solen på baksidan och LÄSA, så otroligt avkopplande. Eller ja, om det varit soligt då.

Den här veckan börjar gatufesten här. Ska bli KUL! Daniel och jag har dock inte bestämt vem som ska gå vilken dag/dagar... förutom att jag tänkt gå onsdagen och lördagen, så han kan ju gå på... torsdagen... ;) hahaha... näe, men det ordnar sig... känner att jag behöver gå ut en sväng, hundra år sen sist! Eller? Kommer inte ens ihåg när jag gick ut i Sundsvall senast... men det var säkert kul :D

Mår ju bättre nu så ringde andra gruppens chef (min har semester)  innan idag, sa att jag är "frisk" nu igen. Hon tyckte jag skulle åka in på jobbet och låta nån av våra sköterskor där kolla hur såret ser ut + ta bort alla stygn. Kan vara nice att slippa dra till en vårdcentral om man inte måste... bra idé! :) Enda dumma är att man inte vill befinna sig på jobbet när man har semester en enda sekund, men men... känner mig inte lika snurrig och konstig i huvudet längre iaf, hoppas det inte blir sämre igen.

Är så trött att jag avlider nu, skyller på för mycket sömn och gråväder ;) Imorgon ska vi på utflykt. Antingen Spikarna, Tynderö eller Lörudden. Exotiskt värre, hehe... men längtar till havet så jag spricker, blir perfekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0