Rastlösa ligan!

Majja och jag sitter och VÄNTAR, hela dagen idag har varit en enda lång väntan om jag ska vara ärlig... något obeskrivligt rastlösa!
Känner mig småsur för att jag haft så ont idag, har inte orkat vara social nästan och har inte haft något tålamod med barnen. Men men, värk kan ju ta ner vem som helst under jordens yta...

Var hos tandläkaren idag. Vi fick vänta nästan en timma, själva besöket sen tog några minuter bara... spolade rent, fick uppmaningen att skaffa en riktig tandläkare så jag kunde planera med den sen för att i framtiden eventuellt ta bort visdomstanden.
Jaha... och inga painkillers heller fick man. Näerå, den bästa kombinationen är minsann ipren och alvedon tillsammans. GE MIG MORFIN goddamnit!

Men nu blir det glass istället, och vågar inte säga för mycket... men den där rengöringen kanske funkade lite i alla fall ;) Har inte haft såhär LITE ont på flera dar.

I övrigt är Rock of love säsong 2, episode 2, avslutad... nu väntar några till ;) kombinationen Ben & Jerry´s och transvestitliknande kor kan det ju hända precis vad som helst! ;D

" that kinda turned me on..." höhöhö...

Kommer väl några pics sen midsommar sen, så fort Daniel D-meister fört över lite från sin mobil!

Kommentarer
Postat av: elli

Transvestitkon! ;D

2008-06-23 @ 23:16:04
URL: http://lilla-ego.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0