premiär!

Fatta att jag har precis kommit från stranden, BADAT! :) Jag finner inte ens ord för hur underbart det var. Inte ens kallt, enbart svalkande och skönt! Vi hade med fika och det var värsta myset.
Att det var sommar härnere kom som en chock, har ju inte varit nån direkt sommarvärme hemma så man var inte riktigt förberedd på detta....

Hinner inte skriva mer just nu, men vi är hos mams och paps sen igår - känns helt ok. Visst, hade gärna stannat längre i Stockholm såklart, men gick ju inte den här gången. KISS var sådär, resten var BÄST, hahaha... :D Jag är glad att jag sett dem tidigare i alla fall. Trumsolon och mysko låtval SUGER. Mer om saken kanske kommer senare ;) Tror vi var lite off också efter all värme och resan (AC i nästa bil, for sure!)

D och jag åker redan till Blekinge imorgon...... hade gärna kunnat vänta till onsdag, men någon har ju tydligen väldigt brått ;D

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: elli

Nästa gång du är i Ståkk får du ju stanna lite längre så vi hinner gå in på djupet av allt vi inte hann. ;D

Puss på dig!

2008-06-02 @ 22:05:34
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Nina

Å, vad härligt att bada! Det hade jag också gärna gjort idag istället för att sitta inomhus och jobba i värmen...

Ha det så kul på SRF!!!

2008-06-02 @ 23:13:41
URL: http://tankgirrl.blogs.se
Postat av: Lottie

It's goddamn nuclear-heat här uppe! Puh! Jag vill oxå bada men det lär väl komma isbjörnar o suga en på tårna i det här isvattnet. :) Hoppas ni har en splendid helg... o semester i övrigt med.

2008-06-06 @ 10:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0