^^****PAIN****^^

Bestämde mig för att kämpa på och gå till tandläkaren imorgon. JOUR trodde jag betydde att det var öppet hela tiden, men icke! Eller inte i SÖNDSVALL i alla fall.
Där får man se till att infinna sig hos den tandläkare som har jour mellan 13-14, annars får man vänta tills nästa dag igen!
Gaaaah....
Har ju tagit nån stark värktablett... dexofen? Kommer inte ihåg. Men hjälper fan inte alls! Blir snart desperado här!

Majjo & Jännso är ute och äter med hennes pappa + bror, så ska nog passa på att sova en liten skvätt så kanske tanden blir bra. Hahaha.... tja, kan ju inte bli sämre i alla fall - jag ser ut som ett svullet MONSTER! Bara på ena sidan. Jag som älskar symmetri störs som fan ;)
(fast det är inte värre än igår heller såsett)

Vi åkte till Elin och Blomman igårkväll hela högen, så vi har sovit där... idag känns det som att man inte orkar göra ett skit, har mest lust att ligga och äta ost och glo på film hela dan. Livskvalitet, det! Ville gå på bio och se SATC-filmen, men orkar inte det om jag ska ha ont liksom.
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hua...tandvärk är ett helvetesstraff typ!

Jag är inte alls avis på dig...hoppas innerligt att de fixar den på dig imorgon!!!

2008-06-22 @ 18:06:54
Postat av: Lottie

Ta 2 500's alvedon + en ipren så kanske det kan lindra lite... den kombinationen slår det mesta i smärtväg.

2008-06-22 @ 20:41:35
Postat av: elli

Fy fan för tandvärksjävel! Det låter ju nästan som en inflammation av nåt slag eftersom det är svullet o jävligt.. :( Hoppas det försvinner snarast!

Ipren är ju alltid the shit, men när inte ens det hjälper vill man ju bara kasta in handduken. :D

PUSS!

2008-06-22 @ 22:05:33
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Lottie

Ha ha såg ut som jag rekommenderade tvåtusenfemhundra stycken ju! :D bara 2 st... :)

2008-06-23 @ 00:47:46
Postat av: tessa

Ja just nu känns det som att jag har lust att DÖ av smärta... måste väl åka in ändå eftersom det inte blir bättre. Klart jag kan ju prova 2500 st alvedon också först ;D

2008-06-23 @ 13:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0