FLOW! Eller INTE ;)

Hallå.

Allting var himla nice igår, kvällssol och bra stämning... underbart käk, kalla öl och bra snack :) Sen bestämde jag mig tydligen för att gå och RAMLA omkull i hallen och tuppa av frampå kvällskvisten, vilket resulterade i att jag vet ingenting vad som hände. Vaknade och alla var helt hysteriska och ambulansen väntade. Har alltså spenderat natten på akuten, TACK Majz som följde med!!!! Sen sydde de många stygn och klippte bort mitt hår runtom :( Gick bra såsett, men känner mig helt förstörd i skallen... har väl troligtvis även fått en lätt hjärnskakning. (påstod doktorn, tror inte jag haft det innan så ingen aning hur det känns)
Vet inte vad jag har slagit upp det där såret i huvudet på?? Helt mystiskt, det var blod över golvet, men det var inte blod på elementet eller något annat vasst jag kan ha skadat mig på... någon kanske iofs torkade upp det inatt. Dunno.

Det som gör mest ont nu är dock ej huvudet, utan tandvärken... vaknade ju upp igår med tandvärk från helvetet, ser för jävlig ut, helt uppsvullen och deformerad... plus snygga såret och bulorna i huvudet som matchar hela misären....
Nu ska den fula äckliga visdomstanden BORT!!!! Tyvärr missade vi jourtiden idag, så får ta det imorgon.... och blir det inte imorgon borrar jag bort fanskapet SJÄLV ;P

För en gångs skull var det bra folk på sjukhuset i alla fall, tycker jämt när jag varit på akuten är det otrevliga APOR man har "turen" att få... värst EVER var när jag blev drogad i Malmö en gång när Majja även då var med, hehe... och sen när jag följde med Lottie en gång och det var VM i otrevlighet och förolämpningar!

Vad härligt för övrigt, såg precis att det haglar ute! Sanslöst. Och ÅSKAR! Fast gillar åska, det är mäktigt...

Bra start på semestern för mig, helt blåslagen och fucked up! Hehehe... tur man orkar garva åt eländet ;D Dags för iprén igen för nu börjar det värka värka VÄRKA.......


Kommentarer
Postat av: Majja Star

PUSS BABY! Imorgon kirrar vi tanden! Jag kan dra!

2008-06-21 @ 14:53:38
URL: http://majjastar.blogg.se/
Postat av: tessa

Tur du finns här! :D

2008-06-21 @ 17:08:42
Postat av: Lottie

Ja du... Vi undrade oxå vad sjutton du slog skallen i... Syntes iaf inget nånstans... Iaf inte som vi kunde hitta. Skönt att allt gick bra iaf. Har ringt några gånger idag men jag tror inte ni hör telefonen. ;)

Puss o kram o krya på dig.

2008-06-21 @ 18:22:26
Postat av: Linda

Men herregud...gums...vad skönt att allt gick bra ändå!!!

kramar om

2008-06-21 @ 18:50:54
Postat av: LindaT

Omg! Snacka om midsommar-dramatik :O

Otur verkligen.

Kram till dig!

2008-06-21 @ 22:13:46
Postat av: Nina

Shit, vad scary! Tur att det gick bra ändå. Ta hand om dig sötnos!!!

2008-06-21 @ 23:07:07
URL: http://tankgirrl.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0