cold gin time again

Jag säger bara att jag lider med dem som tar studenten idag, här har varit "hela" 6 plusgrader idag med härliga iskalla regnskurar.
När jag tog studenten var det +32 och strålande sol... sen kan man ju förvisso ha roligt ändå, men, ja, ni förstår...


Själv känns det som att jag håller på att bli sjuk igen, öm i kroppen... frossa, ont i högra sidan av halsen. Så har pälsat på mig dubbla strumpor och tjocka fleecetröjor, ska strax bädda ner mig i soffan och kurera mig med salt godis och halstabletter.
Har för mig jag nämnde det igår, men sträckte mig igår på något konstigt sätt i nacken, kanske beror detta på det (??) Äh whatever, nu är det hög tid för myseri!

Kommentarer
Postat av: Lottie

He he ja du.... När jag tog studenten var det +4 o snöade dagen innan... Sista april. Sen var det för-student-fester på varenda krog i stan så vi kom inte in nånstans. :D Man hade ju inte koll på vad som händer i hemstaden när man pluggade 13mil bort. ^^

2008-06-11 @ 22:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0