Beslutsångest

Kvällen går i ambivalensens tecken.

Vill, men vill inte. Vill vara ensam men är för social, vill inte göra nåt speciellt men BEHÖVER göra något för jag är rastlös som sejtan.
Tänkte skriva, men har ingen inspiration. Vill äta nåt gott, men är inte sugen på något specifikt. Är sugen på öl men vill inte dricka :D
En soft filmkväll kanske hade varit nice, men det hinner man även nån annan dag...
Orkar inte sminka mig men blir galen av min tråkiga fejja.

Vafaan GÖR man? Jag tror jag behöver en lobotomi :D

Kommentarer
Postat av: elli

Ambivalens, you got to löööv it! ;D Jag vet hur det är, you know. Du skulle kommit HIT o joinat oss görls istället! ;D

2008-06-27 @ 23:36:13
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

Ja det är ju helt underbart! Tror jag drar söderut istället på en gång! :D

2008-06-28 @ 00:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0