virvelvinds-drama

Hello! Har hunnit få i mig 2 öl och en cider (jepp, cider! Jag är den sista cidertjejen i universum. Kan tillägga att den smakade skit anyway. Vanilj/jordgubb my ass, gift smakade den mest... )

Är hos Lillan nu, och hon påstod precis att CrashDiet påminde om THE HIVES, så nu är vi osams ;D HAHAHAHA....

Har varit på stan flera timmar med el kiddos, så mysigt! :) Tyckte det var en bra idé att åka virvelvinden, brukar ju inte snurra så jävla mycket plus mina grabbs brukar inte vara de som är dem när det gäller ÅKA. Nåväl. Det var ingen bra idé alls! Var solglasögon, väskor, ben, armar, hår och skit överallt... trodde fan aldrig det skulle ta slut! Höll krampaktigt fast i barnen, kände mig som mitt upp i en krigszon. Vi var helt knäckta. Mest jag. Har aldrig känt mig så oansvarig i hela mitt jävla liv! *ångest'
Det komiska är att Eddie, likblek i ansiktet, säger det första han gör när skiten stannat "jaha, ska vi åka lite bilar nurå?"

De verkar inte fått några större men efter the ride... ;) Men känner mig fortfarande dock oansvarig..... gaah! Blir ingen virvelvind på flera år. För min egen del? Gärna! Men då har jag bara mig själv att tänka på. Desto bättre var resten, lagom farliga grejer för 3½ + soon-to-be-5-åringar... hehe...

Lottie gled förbi och var löjligt ASSNYGG i håret! Vill OCKSÅ ha en frisyyyyr! HOTTIE.... Synd hon inte pallade haka på ikväll. Men det är inte roligt om man inte riktigt känner för det, det vet ju alla hur det känns... vill inte tjata på någon, det känns fel.

Nu ska vi dra bort till Leffe och dricka bärrovich. Hoppas det blir kul ikväll, och att man stöter på många man känner! Bajbaj!

IN THE RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW toniiiiiiiiiiiiiiiiiiight.....

Kommentarer
Postat av: elli

Virvelvinden from hell lät det som! ;D

Tack för snacket btw, bejbi! :) Puss!

Och RAMLA nu inte ikväll! ;)

2008-07-02 @ 22:22:29
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

Ja fyfan! :D

Höll mig från att ramla, believe it or not! :D Detsamma... PUSSPUSS söto! :D

2008-07-03 @ 14:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0