sur och less

Såhär känner jag mig idag....




Sur uggla med en pinne uppkörd i bajan. Helt perverst ju!

Ju längre dagen gått har jag blivit på ett riktigt USELT humör, asocial som fan och irriterar ihjäl mig på det mesta. Trött och less, men har ärligt talat inte lust att rycka upp mig - detta känns skönt for a change...
Skulle ju gå på gatufesten idag och kolla på CrashDiet. Men seriöst, orkar nog fan inte! Plus blir apdyrt. Orkar ska jag inte säga, för det gör man ju alltid, men VILL inte, vill inte se folk och vill inte vill inte! 

Blev lite väl sent och mycket inatt.

Har mest lust att köpa en stor påse godis och bara lägga mig på soffan och stanna där HEEEEEEELA kvällen. So I might just gonna do that.
'
En bra sak är i alla fall att jag kört motorcykel nu :D Var hur jävla härligt som helst!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Sur uggla med knölar fulla röven har du här iaf... Gick o kliade mig hela jävla natten på en fläck på röven o till slut blev jag så frustrerad att jag var tvungen att köra ner näven i brallorna för att rafsa ordentligt... Dröm om min förvåning när handen hittar ett klistermärke i dimensionen 5x5 mm med texten 11 på. Iaf reagerade min kropp med allergi av nåt slag o 4-6 knölar ploppade upp. Va? På RÖVEN! >:( Pervers Murphy!

Sinnes kropp alltså. Hoppas du mår bättre idag iaf.

Själv kliar jag ihjäl mig.

2008-07-06 @ 16:10:56
Postat av: elli

Härlig bild. ;D Suruggla med pinnen rakt upp i bajjan! Klockrent! ;D

Tycker förövrigt att den där pinnen hade passat bättre i några andras rövar.... ;D

Puss på dig, bejbi! Och I know all about the feelings u know....

2008-07-07 @ 00:01:36
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

L: HAHAHA, förlåt jag garvar men lät riktigt misär :D Murphy är RÖVFIXERAD!

E: Alltså kör vi upp nåt i HANS ass (och flers ;D) Tycker den för övrigt ser anatomiskt utformad ut för att passa hans utslitna röv ;)

SKÖNT du vet ja... :) PUSS på er!!!!

2008-07-07 @ 12:30:50
Postat av: Lottie

He he ja det är maximum overdrive på skiten nu... :( Bägge armarna ser förjävliga ut av alla kliande knölar men röven har återhämtat sig. Jävel jävel

2008-07-07 @ 17:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0