slut på det roliga.

Idag har jag haft sån ångest att om de röntgat min mage hade ångestklumpen säkert lyst igenom som ett stort HUVUD i magsäcken  *drama*
Lillan ringde och frågade om hon fick komma vid lunch-tid, för hon ville inte vara ensam. Skönt när någon känner likadant :) Så hon har varit här hela dagen, barnen har varit på barnkalas och tja... dagen har flugit iväg.

Min ångest beror mest på att min semester är slut, imorgon ska jag upp och studsa klockan SEX och det blir osexigt värre för jag kommer troligtvis nästan gråta.
Det värsta har tack och lov släppt. Försöker påminna mig om att det kommer fler dagar snart, och såhär är det VARJE år. Sommaren är ju inte heller slut, faktiskt.
Sen är det mest det gamla vanliga tugget. Typ vafan-gör-jag-öht-på-mitt-jobb och hur-kan-det-vara-så-stökigt-när-jag-jämt-städar. Uff... nu kopplar jag ur hjärnan för ikväll, för orkar inte med den! :)



Kommentarer
Postat av: elli

Haha, draaaama om huvudet i magen! ;D

Men jag förstår din ångest helt klart!!

Och du får all karma jag har, bejbi! ;D

2008-07-14 @ 23:13:57
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

TACK för karman darling!!!!! :D Det SKA/MÅSTE gå :D

2008-07-14 @ 23:20:57
Postat av: elli

Det kommer gå bra! :) (säger jag som själv kommer SJÄLVDÖ när det är min tur liksom, haha!)

2008-07-14 @ 23:37:58
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Majja Star

Puss baby.

Sitter på jobbet och känner mig helt off.

What is the point tänkte jag imorse.

PÖSS.

2008-07-15 @ 07:59:00
URL: http://majjastar.blogg.se/
Postat av: LindaT

Aah, poor thing! All min sympati (empati säger man kanske.) till dig! Men du tänker helt rätt :)

2008-07-16 @ 21:57:48
Postat av: tessa

TACK sötnosar! :) Ja, ibland känns det hopplöst M :(

2008-07-17 @ 13:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0