pack-skit

Gäsp, suck och stöööön! Och gnäll och negg ;)

Jag är dödstrött. Inte färdigpackad, men orkar inte... har jag glömt något SO BE IT.

Känner mig lika upplagd att festivala JUST NU som att springa en mil. Men det ska nog ordna sig med lite sömn och om Daniel hittar sitt pass nån jäkla gång! Är trött också efter sol och Hartung + sen en hysterisk shoppingrunda med Lillan (och Leffe, som naturligtvis satt utanför alla affärer vi gick in i och var less :D) Kan tillägga att jag är oskyldig, L stod för shoppingbiten...   vart tog dagen VÄGEN?

I övrigt har jag GRYM abstinens efter barnen.... pratade med dem innan de gick och la sig, Adrian tjatade 52 gånger att han hade fått en sticka "hääär"... ;D ÖNSKAR jag kunde SE  vart och ta bort den och blåsa på hans finger, HÖVVALIGEN min LILLBEBI! :D (De följde med mina föräldrar hem idag så de har åkt hela dagen.)

Näe GONATT innan jag självdör i en liten hög. Hehe.



Kommentarer
Postat av: Elli

"Självdör i en liten hög" - höhööh! Likskändaren kanske kommer o tar dig.. ;D

Jobbigt med den abben efter barnen kan jag tänka mig, usch! :(

Hoppas du får det FETT KUL på festivalen nu och att det INTE regnar på fredag! :)

Puss!!!

2008-07-30 @ 01:05:56
URL: http://lilla-ego.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0