relaxing...

Eftersom det ändå tycktes funka nu så kan jag ju likaväl skriva lite. Hehe.

Min sista semesterhelg är på gång alltså... hur deppigt lät inte det då? Så jag formulerar om det; vi är mitt i sommaren, jag hade turen att ha tidig semester också... och kul med lediga helger :D

Imorgon ska jag ut och öla med Helene, en gammal kompis till Daniel. Han har extremt bra tjejkompis-smak! Inte för att jag umgås med alla längre, men folk som man trodde alltid skulle finnas där kan försvinna relativt snabbt och utan att man riktigt ens förstod vad som hände. Men det är väl någon mening med det mesta som händer, det ÄR ju fan så! Och man får vara glad för det man har NU :) Och det är jag.VET att jag har vänner som finns här för mig och det betyder otroligt mycket!

Finns några jag känner att jag borde höra av mig till, samtidigt är jag såpass relaxad just nu att jag liksom väljer snarare att verkligen ta de här dagarna till att bara slappna av och umgås en massa med mina kids! (har ju gjort mycket med andra också, och gjort många saker ändå) Hinner allt annat - SEN. Inga måsten, press och stress. Älskar att kunna kliva upp när jag vill, väckas av glada barn (jo, de ÄR solstrålar och det är bästa sättet att vakna på, HELT ärligt! :D) och kunna ta saker som de kommer - i MIN takt... lovely!

Trodde nu när jag ser tillbaks på allting aldrig att jag skulle kunna känna mig så trygg som jag gör inombords, trots ångest då och då. Jag har alltid varit trasig, hatisk, allmänt missnöjd och destruktiv...
Slut-analyserat for the moment, ska fixa lite nu...


Min brorsa och Adrian för ett år sen, ser ni nån likhet mellan mig och lil´-bro´? ÅKA BÅÅÅT!!!!! aaah...

Kommentarer
Postat av: Marie

Lilla sötkillen han är Adi!

2008-07-11 @ 23:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0