trip 2 mosquito-county!

Nu bär det av! Out in the woods! (Fick värsta twin peaks-vibesen av just den meningen av nån anledning :D)

Minitripp. Tänkte att det tar väl en sekund att packa, men då plötsligt måste man ha med både det ena och det andra. Phew! Och tvätta håret och sånt trams. Kom även på att det säkert finns mygg så in i helvete där, så långärmat och långbrallz och allt behövs. D är och köper flytvästar till el kiddos, jag är fattig så slapp det ;) (och det är ändå SKÖNT att ha delad ekonomi, YES! Även fast jag har mindre pengar än honom.)

Daniel, den j***a dövskallen, satt här när jag kom ner. Han som skulle JOBBA idag! Fan, vi har ju inte hur mycket föräldradagar kvar som helst heller... jäkla slöseri!
 
"öööh vad gör DU hemma, jobbar inte du?" sa han.
"så du kommer inte ens ihåg att vi skulle åka iväg idag? tror du jag planerar in det när jag ska JOBBA liksom. As if."
"ööööööööh men det var så TYST uppe så jag trodde det..."
"jo, jag SOV.. bara för man inte låter som ett sågverk när man sover (som dig) så betyder inte det att man jobbar."

Det jag säger går IN, sen går det tamejfan UT snabbare än rännskita. Sa att nästa gång får jag väl MSN-påminna honom om saker, eftersom det är väl den enda kommunikationen som går in eftersom det sitts vid den där fkn datorn 24/7 ;) Jag har redan skällt av mig så don´t worry... blir bara så less på honom ibland, för det KÄNNS som att man varit tydlig och gått igenom exakt vilka dagar HAN ska vara hemma och vilka dagar JAG ska vara hemma (vi pusslar lite nu de här kommande 2 veckorna, så att barnen ska kunna vara hemma hela sommaren nu när deras vanliga dagis är stängt)
Och i vanlig ordning kommer inte han ihåg ett skit, alternativt SKITER i vad jag säger... MÄN! Skriver jag lappar ser han inte dem, tatuerar jag in det i pannan på karljäveln ser han inte det heller. Han skulle nämligen inte ens om han skulle på Oscarsgalan kunna tänka sig att ta sig en titt i spegeln...

Nu hinner jag förvisso inte sitta här och låta som en bitterfitta, så tänkte lyfta på cellulitarslet och get the hell outta here!

Puss på er my gals! :)

Kommentarer
Postat av: Majja Star

Män kan inte planera i allmänhet...

Och frågan är varför de frågar saker ibland när de ändå inte behagar spara svaret på frågan i hjärnan och istället får fråga om samma sak 20 ggr. Men antar att spara-utrymmet i hjärnan behövs till annat. Typ dataspel och sånt.

2008-07-17 @ 13:53:17
URL: http://majjastar.blogg.se/
Postat av: elli

MÄN! Ett släkte för sig utan tvekan!

Msn-påminna honom lär ju va det bästa då'rå, då lär han ju SE det iaf. ;)

Hoppas du har det mysigt in da woods utan att bli uppäten av myggor o annat skit.

Synd på den dåliga mottagningen i skogen! ;D

Puss!

2008-07-17 @ 21:44:52
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

Jag undrar fan detsamma! Stor mening när det ändå försvinner lika fort man sagt det... hehe...



Japp ;) Överlevde myggjävlarna :D Ja precis, miserabelt utan mob :D PUSS!

2008-07-18 @ 22:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0