SATC & sömnbrist

Sitter här och kämpar för att hålla mig vaken. Zzzzzzzz, andra natten jag sover extremt lite och extremt oroligt...

MEN är ledig imorgon, eventuellt drar vi iväg på en minisemester. Hälsinglandstripp till L´s stuga mitt i skogen i Järvsö-trakten. Åka båt, fiska (nåja) bada, grilla, snacka dynga, andas ren luft. Behöver inte bli dyrt heller which is great - jag är så gott som PANK.

Igår fick jag och Lillan äntligen tummen ur och gick och såg Sex and the City... och jag hade inte förväntat mig så mycket alls, men den var BRA! Och rörande, på något sätt... eller kan ju också vara att man är på ett visst extra känsligt humör, dunno ;D Kan vara ganska så blödig emellanåt.
Med tanke på att den för övrigt nästan var 2½ timmar lång, så var det ovanligt lätt att sitta still! Så helt klart..... MY PLEASURE!



Dags för en kopp kaffe för att hålla sig vaken, sen känns det som en hederlig filmkväll :) Hur fan får man tiden att gå ihop när man JOBBAR? :O Redan glömt tamejfan....

Kommentarer
Postat av: Lottie

Låter som en härlig plan den minismestern. Själv har man precis klivit av nattskift o är ledig i 5 dagar... Jag tror ta mig fan varenda jefel går omkring o har ångest o mår mysko nu... WTF är det med oss egentligen? Jag är likadan... Har ångest o känner mig stressad m.m... Längtar till både lön o semester...

2008-07-16 @ 21:52:57
Postat av: elli

Hoppas du hittar Samanthas klänning..! ;D

Och det där med tid kan vi ju snacka ihjäl oss om, man kommer aldrig iaf komma på vart den tar vägen o blablabla... ;)

Puss!

2008-07-17 @ 01:08:24
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

L: Ja, det har varit väldigt ångestladdat, och vet också många som inte mår helt hundra nu! Märkligt, för att vara mitt i sommaren och så... men så konstigt allting... vi måste ses snart iaf, right?:) PUSS!



E: JA! Om inte annat måste jag ju SY den efter min minnesbild ;) Nej precis... missing time, fast jag vet några potentiella tjuvar... ;)

PUSS!

2008-07-17 @ 13:19:28
Postat av: Majja Star

Mjau! Den var bättre än väntat den filmen. Vr oxå lite sensitive när jag såg den så fick gråta lite. Hehe. Trist slut dock.

Miss you.

2008-07-17 @ 13:23:33
URL: http://majjastar.blogg.se/
Postat av: tessa

Miss u 2!

Ja slutet var faktiskt lite beige, men samtidigt var det skönt för jag hade börjat grina om det varit på något annat sätt :D

2008-07-18 @ 22:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0