mercredi

Hallå!

Det går trögare och trögare att kliva upp... hehe... tycker det är så obeskrivligt skönt att ligga och kunna sova ut varje dag, såhär skulle det ALLTID vara! Det skumma är att jag går faktiskt inte och lägger mig tidigare än när jag jobbar (ca kl 1) men fatta hur många MER timmar per natt det blir nu... lyx!

Igår skulle vi glo på en film, väldigt längesen jag kollade på film och framförallt såg en riktigt BRA film.... drama, jaha, det lät ju bra. Inland Empire hette den här, och visade sig att den var gjord av LYNCH.... var ju inte riktigt vad jag var sugen på. Gav upp efter halva filmen (hela var över 3 timmar lång!) Och allting han gjort är ju VERKLIGEN inte bra... mysko SKIT, och ointressant som fan!

Nu ska vi strax klä på oss, fixa oss i ordning och sen tänkte jag vi skulle dra ner på stan. Barnen ska få åka lite karuseller och hoppa hoppborg. Önskar jag var liten ;)
Ska försöka få tag på nån bara, roligast att dra ner MED nån. Men å andra sidan, funkar ju att åka med dem "bara" också, de är duktiga  :)
Vi var ute och åkte Alnö runt igår, hur nice var inte det då? Stannade till vid Hartungsviken och barnen badade (trots brist på värme) och Spikarna... fick mig att inse att jag ska inte låta vädret styra när jag ska åka till havet, kan vara lika skönt att åka ut när det är INTE är så soligt (bonus: inga folk :D) Jag känner mig så fri vid havet, är en mäktig känsla... känna sanden mellan tårna (och få inte nån jävla Tomas Ledin-låt i huvudet nu för det var INTE han jag citerade >:D) och andas REN luft...

Utgång ikväll. Kläd- & helhets-BESLUTSÅNGEST, men har ju hela dan ;D Yeeey!  Funderar på något åt det här hållet, smink och hårmässigt... somrigt... inte så hårdsminkat och överstylat, utan mest bara fräscht.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0