hotter than hell

Här sitter jag nyduschad.... Köpte en Too Faced-BUS igår, tanning bed in a tube. Som ren bonus upptäckte jag nu alltså att den doftade PIÑA COLADA nu när jag testade den. YEY! En av mina favoritdofter!

Vi ska strax ner på stan och träffa Elin + kids och glida runt och barnen ska få se en grej på scen + kanske åka något idag igen (INTE VIRVELVINDSJÄVELN I ALLA FALL!!!!!!!!!!!!!!!)
Sen blir det raka vägen ut på Alnö och svalka oss! LÖVELY. Kommer svettas ihjäl på stan, inget gnäll nu alltså utan bara ett rent konstaterande... när man är hemma och det är nästan +30 är det bikini som gäller, men fet chans på stan liksom. HOHOHO!

Har satt barnen på uppdrag STÄDNING på deras rum, har sagt att vi åker ingenstans förrän legot är undanplockat och bilar etc sorterat... tyvärr måste jag ju bryta min egen regel, sticker vi inte senast halv kommer vi bli sena (as usual)

Gotta put some mejk on och insåg att klockan är asmycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0