höstkataloger

HM-katalogen kom idag. Tycker det alltid känns lite deppigt när alla höst/vinter-katalogen ramlar in, samtidigt som det känns lite roligt för gillar ju mörkare färgskalor OCKSÅ... får nästan bita av mig fingrarna för att inte drämma in en order! Baah!
Den här t.ex;

Har något liknande, men svart. Alltid roligare med lite färg! Lite vardags-snyggt sådär.
Och skitmycket mysiga cardigans, halsdukar och annat... tur det är dvärg-längd på alla byxor så man slipper gräma sig över att man inte faktiskt ens KAN köpa dem ;D hehe.

Usch, mår inte helt hundra idag... vaknade även i morse på ett uselt humör, känner mig MONSTER-aktig och ångesten lurar bakom fasaden även idag. Känns fortfarande grymt tungt att ha börjat jobba igen! Känns på något sätt som att jag bara fördriver tiden tills jag ska vara LEDIG! HATAR att kliva upp astidigt, känner mig jättebegränsad och har svårt att somna. Leder till att jag är mest trött när jag väl är ledig. Inte ens att det är sol (i alla fall just i skrivande stund...) gör någonting för mitt humör idag, verkar det som. Har lust att vara ledig och dra till L:s stuga igen för det var sååå mysigt där! Och åka båt... aaaah!

Förutom det så är det mesta ungefär som vanligt... vi måste tyvärr köpa en ny bil, GAMLA BETTAN har körförbud och lär ju inte gå igenom besiktning utan diverse fix före, och då kostar det mer än det smakar. Nu tog Daniel bilen idag och jag känner mig jättelåst! Hade tänkt dra och bada men vädret är svängande och VÄÄÄÄÄGRAR åka buss.

SKa nog försöka rycka upp mig nu, ser ut som en gammal sliten lodis... lite smink brukar ju hjälpa och kanske glida in i något annat än myskostym... Det kan ju ibland göra under ;) Jobbar kväll + tre dagar till sen har jag lite ledigt igen kom jag just på - HELL YEAH! :)

Kommentarer
Postat av: elli

Ångest är det när höstkatalogerna börjar rasa in.. för det innebär ju att sommaren är slut snart! DRAMA ÄR DET! ;D

Du får LOBITOMERA dina fingar, hehe.. Jag funderar själv på att göra det, eller som sagt - kapa av dom... ;D



PUSS!

2008-07-23 @ 00:05:43
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Majja Star

Mina höstkataloger ligger fortfarande inplastade på köksbordet. Jag vågar inte öppna dem!!!!!

2008-07-23 @ 08:57:56
URL: http://majjastar.blogg.se/
Postat av: tessa

Ja, fast de kommer ju faktiskt MITT I sommaren ;) petig DRAMA som fan blir det sen dock, när det är slut på sommar... jepp lobotomi som fan behövs :D Och fingerkapning! :D PUSS!



GAAAH, jag vet känslan ;D PUSS!

2008-07-23 @ 22:26:39
Postat av: Marie

Lite ångest får man allt när höstkatalogen dimper ner i lådan...fick både HM och LaRedoute i dag :)

2008-07-23 @ 23:54:02
Postat av: tessa

Precis... visst, roligt att kolla lite men det SMYGER på en ;)

2008-07-24 @ 22:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0