hobbytandläkare

Har gått bra att jobba hela dagen idag, trots abnorm eftermiddagströtthet! Som att nån injiicerat sömnmedel på en under lunchen nångång. Gaah.

Lagt barnen för nån timma sen, innan dess lekte vi TANDLÄKARE, hehe! Det första Adrian gjorde efter han bände upp min käft var att köra ner en penna rakt ner i halsen på mig, trodde jag skulle garva ihjäl mig :D Och Eddie höll på och påstod att "jag hade så mycket tandsten" och sen knackade han med en penna så det ilade långt ut i vartenda hårstrå :D

Sitter här och mår faktiskt jävligt bra. Lyssnar på Nashville Pussy och DU KAN GE DIG FAN PÅ att jag ska se dem på Wacken! YEEEEHOOOO! Och AJRÅN MÄJDEN såklart. Bland annat. Fattar inte att det är snart och att vi ska festivala igen! Hur bra som helst! :)

Annars längtar jag mest efter att köra hoj igen. Helt GRYMT kul!

Jag som manipulerad brunett :D (troooor att min naturliga hårfärg är ungefär såhär, har lite naturliga slingor i)

ADIOS!


Kommentarer
Postat av: elli

Hehe, jag hade velat se er leka TANDLÄKARE! :D

Och du är FAB som brunett oxå.. Taaz-taaz,fnizz,fnizz! :D

Och yeah, snart får du festivala igen!! :)

Puss!

2008-07-19 @ 23:24:08
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Marie

Sikken snygging!



Ah, kul med Wacken. Är några år sedan jag var där...jäkligt kul!

2008-07-20 @ 13:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0