HETS

BAJS. Varför sitter man och HETSGLOR på tradera/eBay när man inte VILL (jo...) KAN (nåja) eller BÖR (hata ordet!!!!) köpa något...? SUCK på mig! HANG-UP! Trots att jag inte egentligen BEHÖVER någonting så blir jag galen av allt ha-begär som bubblar i mig. Kommer och går litegrann, men så fort jag sätter mig vid datorn så kommer jag på miljoner grejer jag behöver kolla efter/köpa etc... gaah! Och begränsar jag mig eller "har köpstopp" blir det ännu värre.


Och varför äter man och äter och äter när man är mätt...? Grr... kommer RULLA i säng sen.
Undrar för övrigt om Mick Mars är släkt med Michael Jackson... ;) (Daniel sitter och glor på nåt Mötley-grejs)

Är riktigt trött idag efter natt-uggleri inatt + en hård dag med besök + kackel & alldeles för mycket uppätet... haha.

Jag fattar inte att detta är min sista semestervecka! Jag som precis blivit ett med termen slacking. FUCK! Det är alldeles för skönt att vara ledig alltså...

Min Mc-uppkörning är uppskjuten. Känns inte så roligt, men fanns inga körtider innan det datumet jag fått så kommer bli först i slutet av sepfuckingtember... fast då hinner jag köra desto mer innan, right? :)
Jag undrar egentligen vilka som läser det här... ibland kan jag bli lite paranoid för en del av mig VILL INTE att vissa personer ska hålla koll på mig och mitt liv. OK, inte så att jag skriver om allt precis, men ÄNDÅ!

Det är ju förvisso en fundering jag kan spara till det känns som att hjärnan inte är fylld med marshmallows.

LEJTER...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0