flottfejjan

TUR man jobbar imorgon och sen ledig igen! Värme är riktigt superskönt, men spenderar helst såna här varma dagar på nån annan plats än JOBBET, tack! ;)
Svett svett svett flottig ända från insidan, obekväm känsla som sejtan! Blir helt matt av att ha för mycket skit på mig. Och kan ju inte jobba med bara armar heller för orkar verkligen inte diskutera tatueringar med pensios som tror man varit på SJÖN liksom. (eeeeh) Alltså trekvartsärmar som minst. Uff. Och minikjol på mitt jobb? I DON´T THINK SO! Och leggings under är för varmt.
Hoppas det inte låter som gnäll för det ÄR det inte! Mest fundersam över vafan man ska ha på sig :) Lyxproblem ;) Tack och lov jobbar jag 6,5 timmar till sen semester igen ;)
Vi har varit iväg hela familjen ikväll och hjälpt Lillan baxa dit en fet rumsavdelare hon hittat på blocket, hon hade hyrt släp och allt men ingen bärhjälp eller barnvakt - dagens goda gärning, med tanke på att jag inte egentligen orkat ett SKIT ikväll...

HEEEEEEEEEEELG! :D LEDIG! LÖÖÖN! Sol ute (fortfarande varmt trots att klockan är muchos) Livet kunde vara jävligt mycket värre... yeehoo! Har lite lösa planer för helgen, men mestadels ska den spenderas vid HAVET - PUNKT SLUT. (Alternativt vid en sjö)

Kommentarer
Postat av: Lottie

Hello sailor! ;P

2008-07-25 @ 15:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0