en slemmig torsk

OH MAJ GAAAWWWD, jag är helt FÄRDIG, totalt slut! Gäsp och stöööön.....

Tröttare än tröttast, segare än segast och så ÖSREGNAR det ute. Hur mycket mer mysigt kan det bli? I don´t think so! Hihi! Snacka om att detta blir en film-mys-dag. YEEHAA! Inga måsten, bara MYSA :D Works for me, määään! Fast vi ska ju iväg sen vid 18. Kanske borde ta och sätta upp håret redan nu så det blir lockigt.

Eftersom jag inte köpt nån present åt Elin än får det väl bli nödlösningen, tänkte plocka ihop ett "recovery-kit" hon kan ha imorgon ;) Med resorb, ansiktsmasker, ögonmask som man kyler, hudcreme och ett Urban Decay-läppglans. Får duga för jag ORKAR inte åka och handla! Och så en flarra rött vin eller nåt. Blir bra det.

Var helt ok igår, soft kväll, inget speciellt som hände utan bara häng med bra folk :) Nu ska jag reparera mig själv och äta frukost, vaknade precis... härligt att få sova ut en gång ibland :) Skickat iväg Daniel på en köpa-läsk-och-ost-och-gott-pålägg-runda... ;)

PUSS och ha en nice lördag, I will!



Jag igår, asroligt att hoppa ju :D

Kommentarer
Postat av: elli

Jag vill oxå komma o hoppa! ;D

2008-07-12 @ 22:37:17
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Marie

Hehehehe...har provat hoppa en gång för JÄTTELÄNGE sedan å då hoppade jag så jag flög av mattan ;) No more hopping for me asgarvar

2008-07-13 @ 10:34:28
Postat av: tessa

Ni får komma hit och öva :D

2008-07-13 @ 15:32:11
Postat av: Marie

Inte nu då kanske eftersom mina mjölkbägare snarare skulle bli vispgräddesbägare då ;) och förmodligen bli riktiga hängtuttar ner till knäna... Kanske nästa sommar då :))

2008-07-13 @ 23:15:56
Postat av: tessa

HAHAHAHA :D Inköp pansar-bh i storlek Ö? ;D GRATTIS till dottern, vill höra alla detaljer sen! :D

2008-07-14 @ 22:23:16
Postat av: Marie

På min blogg finns bilder på våra älsklingar!

2008-07-15 @ 17:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0