BÄRRA + sunshine

Ska strax göra mig i ordning, duscha. Sen svart långklänning och guldigt och bronzigt smink - somrigt och fint! Tänkte bara glida in och säga SKÅL och have a nice weekend! :)
Har varit och badat med ungarna, Lillan + kids, Leffe flera timmar och det var UNDERBART! Nu har vi precis käkat så mätt och redo to kick some butt. Köpte en pirat-pool till ungarna så de ska få härja loss i, hittar inte vår gamla pool...

Bärra och utgång. Jag ÄLSKAR sommar! Nu ska vi till Nina och röja. Eller ja, jag ska kanske klä på mig först ;) Puss!

Kommentarer
Postat av: elli

Wish I could join you, guys!

Det hade ju varit bäst det! :D

Blev full i skratt åt ditt " kanske måste klä på mig först.." Hehe.. vadårå, ni kunde ju haft NUDE-fest? ;D

2008-07-26 @ 22:45:09
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Anonym

Ja det hade varit B-Ä-S-T! Fuck alla avstånd! :(

Hehe, ja helst insmord i BARNOLJA också ;D

2008-07-27 @ 13:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0