ASOS-hets

Sitter här och hetsar upp mig på ASOS.com, vilken jobbig teaser jag är som bara bråkar med mig själv! Men reor osv. Jag KAN FAN INTE STÅ EMOT; JAG DÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eLLEr BliR gALeN!

Anyway; kan någon förklara för mig vitsen med SÅNA HÄR???? Känns ganska meningslösa nämligen!


EEEEH! Måste ju vara lite halvjobbigt faktiskt, för övrigt. Ja med de där fula ränderna, liksom. Daah!

Jaha, och sen då:



Eh OKEJ? antingen overknee STRUMPOR eller HELA leggings, tack. Men någon slags mellanvariant? I don´t think so.

Nåja. Den här däremot... får både goosebumps och KÖPLUST av följande;


ÄLSKAR bar rygg/detaljer på ryggen! Så mycket snyggare än urringat fram... Lovely! Och färg och hela skiten.

Det går bra hittills med mina föräldrar... farsan + D har byggt bro hela eftermiddagen och kvällen, D har fått för sig att vi kunde inte ha den som vi haft den (nähä???) så nu ska han göra om allt... mamma, jag och barnen gick ut i skogen och plockade blåbär. Upptäckte också att vi hade miljoner hallon i trädgården, brukar fega ur pga maskskräck.... men peppar peppar & SAY NO MORE. Blir hallontårta till min älskade soon-to-be-femåring, imorgon! :) Mår ganska bra idag, trots baksmälla. Känner mig inte lika sur heller som innan, utan det går bra :)

Nu sms:ade Frisören Sören att hon satt på Dallan och tyckte jag skulle komma ner. Tack, men NEJTACK! Känns som den här veckan kommer innehålla mer alkohol än man behöver under ett helt år egentligen ;) Dags att börja festivalpacka för övrigt.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Marie

Gööörsnygg klänning!

2008-07-28 @ 21:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0