2 days of hellraisin´

... sätter sina spår! Något överdrivet sliten idag. Halsen är totalt uppfuckad igen, stämbanden känns torrare än ett gammalt intorkat russin med bäst före datum som gick ut på 50-talet.

Vi skulle haft Cissi och Simbha på middag, ehum, NU, men Daniel ringde och sa att han inte fixar det idag... han är riktigt jävla sliten.

Glömt min mobil ute hos Elin & co så känner mig helt NAKEN! Bilen är också där så NAKEN och HANDIKAPPAD. Matchar ju min röst ;)

Ska strax mobilisera lite krafter och gå och handla något ätbart, en del av mig skriker FLOTT FLOTT OST BACON FRITERAT CHIPS OLJA SMÖR FLOTT DRESSING, medan andra halvan snarare längtar efter något "renare"... kall, krispig sallad med kall grillad kyckling. Eller något dylikt. Eller någon god wok med massor med grönsaker i och chiliolja som marinad... mm, det får nog bli det ja!

Är lite smyg-avis på Elins släkt, inte för att jag avskyr min egen, men... vad ska man skriva utan att klanka ner på dem... de är inte så hålligång, för att försöka uttrycka sig KONCIST.
Fet chans att man skulle kunna ha 30-årsfest med släkten liksom. INTE. Men hon kan det, och de är asroliga :D I övrigt DANSADE jag en massa, hahaha! MOI liksom.

Jaja. Nu var det handling som väntade... plötsligt blev det sommar ute igen, så göra te för halsen känns inte så lockande... får väl KYLA ner fanskapet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0