the buried song

Dagens bästa låt;  Crashdïet - The Buried Song!!!! Kicks ass, määän! Känner mig som fjorton år och kissnödig, nästan :D

Tydligen behöver vi inte betala någon självrisk på vattenskadan. Sa Daniel nyss. Tack för att du håller mig uppdaterad, baby! ;) Men sålänge det är på bonussidan skiter jag i vilket....... :P Guuuud vad jag tjatar om vattenskadejävlet, men det hade ni också gjort, lovar! Det ser ut som IRAN i mitt badrum! Fast det går att bajsa där och det är ju bra. Och nu slipper vi folk springandes här, för nu ska fläktarna stå på några veckor och sen är det förhoppningsvis torrt som en trist individ och sen kan vi smälla upp lite nice golv och annat här!

Fyfaaaaan vad jag är sådär snörvlig och jobbig fortfarande. Men från och med NU så tänker jag deklarera mig FRISK!
Varit på apoteket och hämtat ut Aerius (anti-allergi-jox) och bricanyl. Plus en miniburk vitaminer. Sammanlagt 666 spänn! EVIL värre för min plånbok.......

Dags... för nåt. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAH årets bästa fras "Det ser ut som IRAN i mitt badrum!"
Hahhahaaaaaa klockrent!

2008-01-25 @ 20:01:15
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: tessovich

jamen det GÖR ju det :D

2008-01-25 @ 20:29:01
Postat av: Lottie

Vi pekar på det braiga iaf. Ingen självrisk + nytt stuff. :)

2008-01-26 @ 10:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0