snigel-vm

Vad sur jag blir av att VÄNTA! Någonting som retar mig är att vänta på grejer man vunnit på tradera. Skicka iväg mina grejer, goddamnit! Speciellt när man själv ALLTID för över pengarna direkt. Såååå störigt! Nu blir det att maila järnet igen, ovanligt många segrövar på sistone jag stött på! Kom ingenting idag heller. Fuck.

Posten kan ju ha en viss del i dramat, men borde i alla fall inte ta flera veckor.

I övrigt - någon av er som har barn... hur "lurar" man ut dem bäst utomhus...? Det sista mina killar vill just nu är att gå utanför dörren. Ok när det är FÖR halt och jävligt, vissa dagar går ju helt enkelt inte.... men idag är hyfsat ändå ute, de VILL INTE! Muta är emot mina principer men känns som att jag nästan är villig att rucka på det just nu. Nog för att jag är mamma och det är jag som bestämmer, men det är inte roligt att tvinga heller.

Kan tillägga att på sommaren är det tvärtom ;)

Nu ska jag käka lunch, potatismos (troligtvis MED klumpar i ;D) och falukorv. White-trash, men good shit!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag väntar också på sega tradera...irri som fan!
Haha...jag tvingar ut våra barn! *s* För när de väl kommer ut så tycker de att det är jättekul...

2008-01-29 @ 15:41:30
Postat av: tessa

Jag ska fan börja tvinga jag också... alternativt kombinera med mutningen, "om ni går ut och leker en stund så får ni glo på barnprogram sen" ;)

Idag gick det lätt iaf... hehe...
Sega apor! Tycker folk ska skicka DIREKT ju! Grr!

2008-01-29 @ 17:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0