snål-Tessa

image15image16

Satt och knapprade in en order på Asos. Det tog en bra stund eftersom jag lider av beslutsångest. Förutom den här heta klänningen ovanför var det diverse rea-grejs, så det räknas ju inte såklart... men fick hursomhelst snålhets-attack när jag skulle betala så det blev inget... ;)

Alltså noll shopping idag trots värre sug än nånsin. Jo mat, men det räknas inte heller... ;)

Glott på Victorias Secret Fashion Show ikväll också, lite kul ju! Jag tycker (OFTAST!) att snygga personer har en inspirerande och uppryckande effekt på mig snarare än att jag känner mig skabbig. Och det är ju bra som sejtan :) Nu fick jag t ex lust att gå nån slags smink-kurs och lära mig lite bra trix eftersom jag är fast i gamla invanda spår och bara kletar på lite och sen ser det nästan likadant ut i alla fall i slutändan.

På tal om snygg; jag är dödstrött så vet inte vad jag gör vaken. Borde verkligen sova, ska ju upp tidigt... helgen borde vara minst 2-3 dar längre så man hinner något! Tanken på att sjuka mig dyker upp än en gång.... frågan är också hur lång tid extra allt kommer ta imorgon med tanke på all snö som kommit, men jag tar det DÅ ;)
Att det jämt ska ta sån tid för mig att komma i säng?

NATTI :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag ä l s k a r Victorias Secret Fashion Show!
Tjejerna är heta och underkläderna är dreggel framkallande hahah=)
KUL och inspirerande att glo på snygga människor ju!

Inte behöver du gå nån make up kurs inte...bara googla mode bilder och hitta tips på det viset :D
For free btw :)

2008-01-08 @ 11:03:20
URL: http://mommy666.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0