sjukdom på ingång?

Jag DÖÖÖR... sitter här och känner mig helvissen, trots ipren-intag...
Det är ju Murphy´s law-varning X 1000 på att jobba som en speedad gris (varit ledig 1 dag sen julafton) och sen när man ÄNTLIGEN ska vara ledig helg så blir man sjuk! Och jag har ju för övrigt redan varit krasslig, kan jag tillägga... ont i örat och på ena sidan halsen igen. Har annars tänkt varenda dag "äh, imorgon sjukar jag mig"... men så har jag liksom ändå inte gjort det. Duktiga ARNE! Det brukar ju som bekant bli en själv som får äta upp det i slutändan, men....

Nu ska jag hursomhelst  inte tänka på det mer utan kanske SLITA MIG och glida upp i sängen och njuta av en välförtjänt skönhetssömn :)

Hade tänkt att skriva lite seriös utvärdering och skit om 2007, men jag är lika upplagd för det som att smyga ut naken i kylan just nu och moona för grannarna och äta gul snö. Fattar inte hur det kan vara så kallt överallt, är inte ens minusgrader ute (jo, kanske 1, max 2 minus...) och idag har jag FRUSIT IHJÄL. Haft 3 par tjocka strumpor på mig, iofs inte så bra i övrigt men pälsade på mig som fan när jag kom hem - varför hjälper det inte då? Måste ju vara nån feeeeeeber på gång alltså.

Jag tror jag ska lägga mig och så fortsätter jag imorgon...... so long!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja men så är det ju alltid, när man väl är ledig och slappnar av, ja då säger kroppen ifrån. Typiskt! Och det finns inget värre än att gå runt och vara halvsjuk, bättre att det bryter ut och man är sjuk på "riktigt" i några dagar än att gå halvdan i flera veckor (så är det alltid för mig, jag blir typ aldrig sjuk *peppar peppar*)
Krya på dig!!!
Kramar

2008-01-05 @ 17:39:15
Postat av: tessa

Precis! Men tack och lov blev jag aldrig sjuk, det försvann under natten :) Löööv-leeeee! :D Puss!

2008-01-06 @ 12:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0