old bitch speaks!

Jag gjorde något ikväll som verkligen är kärringvarning på - jag köpte en KORSORDS-TIDNING! Erkänn mina pensio-poäng fullkomligt RUSADE i höjden!
Bara att plugga in hörapparaten och glida ner i de slitna mockasinerna från tidigt 40-tal som gäller. Muahaha...

Det var nåt jag skulle skriva om men jag känner mig tyvärr helt tom i skallen. Dags för HJÄRNGYMPA i form av korsords-maraton då kanske, efter läsglasögonen åkt på förstås...! HAHAHAHAHA...

Tanken på tv och slöeri känns underbar, men går kanske inget café-program eller bingolotto den här tiden? ;)

Fridens liljor på er, syjunte-medsystrar! ;D

Kommentarer
Postat av: Majja Star

Jag kom nyss på mig själv att sitta på tbanan och fundera på om jag ska börja sticka. Haha.

2008-01-21 @ 06:38:53
URL: http://majjastar.blogg.se
Postat av: Lottie

Jaaaaa.... Är ni på o gå en knypplingskurs? ;P

2008-01-21 @ 09:40:12
Postat av: tessa

Jag vill också börja sticka! :D Slå våra kloka hövven ihop och göra det nästa gång det är dags att rocka? ;) En öl i ena näven och stickningen i andra... :D

Jag är på och knyppla också förresten, lika bra att lära sig nåt nytt innan hjärnan ruttnar... Lottie btw, hittade löshår till dig, så bara att glida förbi när du har lust! Om du inte är rädd för lite förkylningsbaciller... ;)

2008-01-21 @ 13:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0