Nöjd över minsta lilla ;D

Det går bra för mig idag! Hehehe! Tur man inte har så höga krav på sig själv, trots allt ;D Jag känner mig helt nöjd med mig själv bara jag röjer lite, och sådär... hahaha.

Har skrivit av mitt nya schema till dagis, röjt uppe i ungarnas rum (där var miljöfara och grisigt värre!), rensat ut diverse kläder och skit däruppe så nu börjar det se som att man eventuellt kan BO där och KANSKE vågar ta upp någon på övervåningen om det nu skulle bli aktuellt nån gång ;) Egentligen undrar jag varför jag mår så bra av att städa, men antar att det har att göra med att jag har så himla lätt att bli stressad och ofokus av plotter och skrot överallt. Kan inte tänka klart och blir helt.... ja, stressad, helt enkelt. Blir som terapi för mig att få undan diverse skit, känns som att jag även renas på insidan liksom. Löjligt kanske, men that´s just meeeee!

I övrigt mest måndag-hela-veckan känsla igen...  Men snart är jag nog så pigg att man kanske kan lura hit nån och fika i alla fall :) Längtar!

Nu ska jag fortsätta mitt ångvälteri på övervåningen, och nu är det DAMNING som står på tapeten. Adios!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Städning kan fan vara som värsta terapin som du säger, först gruvar man sig men när man väl kommer igång går det nästan inte att sluta :D

2008-01-23 @ 17:29:54
Postat av: Linda

Attans att det är en bit till dig, annars hade jag gärna kommit över på en fika ;D Dricka kaffe och prata strunt...härligt!

2008-01-24 @ 15:47:54
Postat av: tessa

Precis, skönt att få rent på köpet OCH inombords :D
Ja, det är skiiiit med alla avstånd! :( Och snacka skit och hinka kaffe slår det mesta :)

2008-01-26 @ 19:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0