Min kropp = bakfyllans palats

Det är i Bydalen som baksmällans borg finns! Jag får skylla mig själv, kom just på att jag drack ingenting igår förutom kaffe på dan... och så öl sen på kvällen. Konstigt att man har en huvudvärk från helvetet och så vidare.

Vi var på Deströyer igår, KUL! Det är asbra att Kayan slutar röka, för han "vågar" inte dricka öl än för då blir han akut röksugen... så man får väl passa på att utnyttja honom som barnvakt nu ett tag framöver ;) Och det har jag inte ett skit dåligt samvete över att ordna barnvakt ibland - få sakna barnen ibland och få lite tid ihop är kanon! Nöjda föräldrar = nöjda barn :)  Sen kan jag ju erkänna att vi är ju knappast ihopklistrade paret, utan snarare tvärtom, hahaha...

www.clubdestroyer.se Kommer väl upp lite pics sen.

Idag är en asskön dag, helt ljust och några minusgrader ute... synd att man inte har energi att gå ut, men shit happens ;) Känner mig löjligt nöjd med att bara ligga och kackla en massa skit med ungarna i soffan och glo på gamla Dallas-avsnitt. VAd skönt det är också att kunna bara vara hemma såhär och softa och så utan att känna minsta tendens till rastlöshet! När jag var yngre hade det här troligtvis varit en omöjlighet.
Jag känner ett lugn inom mig "på äldre dar" (det här partiet kommer med i min bok "minnen från ett ålderdomshem" sen... ;D............not :D) Det är skönt i alla fall, det var nog dit jag skulle komma ;D

Det största beslutet jag kommer fatta idag blir "VAD SKA VI ÄTA TILL MIDDAG?"
Taco vs pizza....... eller nån som har några andra härliga förslag som inkluderar mängder med ost...?

Sen ikväll skulle jag egentligen åkt till Leffe och sen gått ut med han och Magnus, men seriöst... NEJTACK! Jag orkar inte! Tyvärr har jag inga egna bilder från igår, för har FORTFARANDE inte fixat kamerabatterier... *suck på mig och min tummen-extremt-långt-upp-i-bajan-attityd*
Men Petra som fotade igår för destroyer tog lite bilder på mig, kanske dyker upp nån sen :)

Tanken på att hyra skräckis (HYRA film är helt klart underskattat! Har märkt att det är större chans att man verkligen FÖLJER filmen när man hyrt den, hehe!) och köpa Ben och Jerry-glass och godis.

Nu kommer Lottie, skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Bakfyllans palats såg fan nice ut. Jag önskar jag kunde se ut sådär när jag är bakis.. nej då ser man ut som nån jävla korsning mellan predator o cryptkeeper typ. :D
Tack för håret o kram!

2008-01-26 @ 19:24:13
Postat av: tessa

Haha, vad gullig du är! :D
Och ingen orsak med håret, bra det kommer till användning! Puss!

2008-01-26 @ 19:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0