Lördags-datanörderi...

Hej!

Det är lördag kväll, sambon har precis glidit iväg på inflyttningsfest/födelsedagsfest hos Göran. Känner mig för en gångs skull inte avundsjuk - jo lite, men ändå så himla skönt att bara vara hemma... i mina frottémysbyxor, fisa för mig själv... tända lite sia-ljus och bara vara.
Fast okej, jag ERKÄNNER!!!! Jag vill sitta och dricka några öl med nån schysst jävel som är på samma nivå, bra snack & musik och sen göra sig snygga och gå ut en sväng!!!! Saknar hänget man hade "förr i tiden", man spenderade liksom hela dagar med vänner och bara... var... glodde på bakisfilm, gjorde käk, drack kaffe och snackade skit... tog en promenad och gjorde ansiktsmasker, lyssnade på bra musik... käkade gott och sminkade upp sig och sen igång igen :) Är så himla sällan man umgås LÄNGE med någon. Inte skit om min familj, men jag måste väl få sakna lite.... på tal om la famiglia;

Jaha.
Eddie står här och sliter i mig och tycker inte alls om att jag ville skriva en stund. Försöker muta honom med att vi snart ska kolla på film, läsa 52 böcker, mysa... men nu är han mest skitless på mig och är här och gnäller om att jag inte tycker om honom... hmpf! Så fel man kan ha!

Jobbar helg och första vårdtagaren i morse har katter + andra vidriga kryp inomhus (typ skalbaggar och andra skadedjur... spyyy!) dammigt är bara förnamnet och jag blev allergisk så det dundrade om det. Känt mig supersnorig och dålig hela dagen pga det, men nu börjar jag undra om det inte även är en mysig liten förkylning på gång igen.... *suck*
Förra veckan lyckades jag öla bort en annalkande förkylning med några öl, men det går ju inte nu heller. Kaffet är klart iaf, brukar aldrig dricka kaffe den här tiden, men fuck rules and regulations - nu får det bli kaffe BECAUSE I´M WORTH IT!

På tal om VÄRD......

GE HIT!:
image19
..... OCH DE HÄR GLAMMIGA MOTHERFUCKSEN....

image20

......... OCH VARFÖR INTE ETT PAR SCHYSSTA UNDERGROUND-PUMPS PÅ DET DÅ? STÖÖÖÖN! ASSNYGGT MED ZIP-DETALJERNA. LOOKI-LOOKI!

image21image22

Nu ska jag lämna er åt ert öde och läsa nån underhållande, inspirerande Bamse-bok eller liknande...... ;)

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0