krejsy krejsy nights!

Hello there!

Jag är helt galet sliten efter några hårda men härliga dygn. Fast sådär skönt sliten om jag får säga det. Känns dock som att man borde åka på vilohem och rena sin särgade lekamen, hahaha.....
Har precis lämnat av min syrra vid stationen (nej det var inte jag som körde, kommer troligtvis vara körklar någon gång om nåt år eller så ;D) Och Offer stack iväg för ca en timma sen. SNYFT! Lillen och Blomman sitter kvar och ugglar, skönt det känner jag.... Majz och Jens ligger och sover än tror jag. Jag tror att Lillen och syrran hånglade inatt... ska forska i fallet, tro mig! ;)

Igår var ju då datumet för min 30-års fest... var LYCKAT som bara den, trots att många som skulle kommit inte kom (och vissa rövhål som inte ens hört av sig eller svarat - FEKK OFF!) så var det mycket folk iaf som kom och vi var jättemånga t.o.m ett tag... är supernöjd hursomhelst, bonus alla nice presenter och just att få hänga med folk jag hänger med alldeles för sällan! Hoppas jag kan snika till mig foton sen av Offer eller Kenth, för vi andra hade inte cam med oss TYVÄRR! I loooove pics så annars är det katastrof. TACK Steve och Veronica som barnvaktade!!!!! Trots sista-minuten-krångel....


Drack ganska exakt igår följande flytande; några glas bubbel, 2 hotshots och 564 öl. Hjälp!

Eftersom jag tydligen gillar att rabbla upp grejer så kan jag ju även droppa lite presenter dårå ;)

biobiljetter, massa SIA-ljus, grejer till altanen, vin, southern comfort, en tavla som Kenth målat (bild kommer!), en sån där "I´m not a plastic bag"-tygväska som jag velat ha sen jag såg den, presentkort på Pashion (ja där jag hittade roliga sminkgrejer) massa lotter som jag kom på att jag måste skrapa NU - sen så lovar jag att skriva om ni slipper se min röv här på några månader, eftersom jag isåfall nämligen drar utomlands ett tag... ja, alltså om jag får den där 25 000 i månaden i 25 år eller dylig mys-vinst ;) Var mer grejer men orkar inte tänka klart nu. Kaffe-dags!

Lejter Skejter!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tja gumman!

Det lät som om det vart en mycket lyckad kväll för dig ;D Det är du värd!
Jag var helt less på ALLT igår, cpdag, längtade mig sjuk efter jonte med, så det rätta festkänslan kom aldrig :(

TYVÄRR måste jag säga, hade vart jävligt kul att få surra över 564 öl ;)

massa kramar till DIG!

2008-01-13 @ 19:31:26
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: tessa

jag är på när du är in the right mood för 564 öl - vi kanske dock ska splitta dem? ;) Pöss!

2008-01-14 @ 23:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0