Krax-Arne

En känsla jag inte så ofta upplever numera är att jag är uttråkad... finns ju alltid något att göra, om inte annat är det ju perfekt tillfälle att passa på att fullfölja några projekt eller bara VARA eller vad som helst.
Men nu har jag ingen motivation alls, plus ont i skallen, halsen... ja... orkar liksom inte. Känner mig grinig, sur och risig...

Det värsta av allt är att jag bara kraxar som nån misslyckad Fran Fine. Och gör ont när jag försöker prata. Alltså kan jag inte prata av mig heller... grrrrrrrr!
Är livrädd för att tappa rösten, gjorde det något tillfälle för några år sen och det varade LÄNGE, och det var DRAMA på hög nivå vill jag lova! Frustration är ju en ren underdrift....

Men för att se allt positivt, jag mår ok ändå trots allt, och det är skönt att ha tak över skallen när det är halt och kallt ute... :) Tänkte passa på nu när jag ändå är hemma att sortera ut lite grejer att lägga upp på tradera, men har inte orkat än. Är hantverkare här varje dag nu tills det är upprivet och klart, och det känns som man mest vill hålla sig undan då dessutom.

Nu ska jag gå och sätta på Wrong Turn, dvs nån skräckis från några år tillbaks... hoppas det är den där som var helt GRYM och med var bl a han-som-spelade-Leland-i-Twin-Peaks... haha, snacka om att vissa skådisar har fuckat upp resten av sin karriär genom en roll, typ Al Bundy - kan NÅGON ta honom på allvar efter Våra värsta år...? Skulle inte tro det va! Hehe!

Jag blandar ihop filmer så himla lätt, det är bra man inte ser så mycket just nu för då upplever man dem starkare.... :)
Näe har inget vettigt att komma med idag, så lägger ner... ;D

Kommentarer
Postat av: Lottie

Nej Tessa, Ray Wise är inte med i Wrong Turn... Han är dock med i Dead End, det kanske var den du tänkte på? Familj i bil på julafton som far runt runt på samma vägsträcka hela tiden? :)

2008-01-23 @ 10:51:33
Postat av: tessa

DEAD END var det!!!!!!!!! TACK som fan! :D

2008-01-23 @ 14:47:13
Postat av: Lottie

Varsågod ;)

2008-01-23 @ 17:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0