förblöder.

Sitter och blundar med vänster öga nu pga trötthetsrelaterad dim-syn; alltså rakt på sak.
Något mysko händer med min kropp.

Hur mycket mensjäveljävel kan man egentlligen ha nuförtiden? Börjar nästan t.o.m tröttna på färgen röd... *blänger*

Gjorde ett cellprov för ett tag sen - negativt. BRA!
Bytte till vanliga p-piller igen istället för minipiller pga mellanblödningar. Tydligen ingen större skillnad... jag dööööör, eller åtminstone FÖRBLÖÖÖÖDER! ;) Är det inte MYCKET så är det oftast små störiga blödningar som ändå sabbar ens liv. Nu är det första varianten. Suuuuck.
Whattaheck is WRONG? (förutom att jag ska börja jobba igen efter min 6-dagarsledighet dårå...)


Kommentarer
Postat av: Lottie

Hej T!

Hör om du kan få testa p-ringar! Jag hade besvär med mellanblödningar o skit men nu har jag ringar o dom funkar suvve... du behöver bara komma ihåg att sätta in den o sen ta ur den 3 veckor senare. :)

2008-01-15 @ 02:36:43
Postat av: Majz

Oh no fan vad shitty. Själv har jag bara haft mellanblödning två gånger och nu tar jag minipillren hitlernoga klockan 13 varje dag ;)
Hoppas det går bra på jobbet baby.
PÖSS

2008-01-15 @ 12:11:11
URL: http://majjastar.blogg.se
Postat av: tessa

Det är ju det där med att köra upp grejer som kanske inte ska vara där... men jag borde nog fundera på det, har egentligen varit ganska hitler-aktig i mina intag tycker jag så det är därför detta suger EXTRA mycket! Haha... är ju liksom inte van vid det här menseriet öht ;)

Puss på er!

2008-01-15 @ 23:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0