CRAP!

Vaknade upp med en förkylning från en annan planet, dvs bajsplaneten! Huvudet dunkar och har tamejfan ont i varenda del på kroppen nästan... you name it, I´ve got the pain.

Så idag blir det hemma med kidsen, som också är dunderförkylda. Kan dock tillägga att de är pigga som om de går på speed! Känner mig lite duktig som äntligen lyssnar på min kropp och sjukade mig. Så länge jag poppar i mig några ipren eller dylikt och går och jobbar ändå skjuter jag ju bara upp skiten...
Har byggt lego (byggt ihop en brandstation, ambulans... etc etc...) suttit med det från 10 i morse, så fattar ni hur yr och skakis jag är nu då? Hehe... den som river isär brandstationen igen får stryk! Fast eftersom jag inte är någon barnmisshandlare kanske jag får ge mig på döda ting om det händer igen dårå ;) Jag har kommit på mig själv att jag blir STRESSAD när legot inte är ihopbyggt, sålänge det är större grejer alltså! Och det är ju inte så himla stabilt så borde jobba med att SKITA i det.... :P

Annars så är det hantverkare här och river igen. De har konstaterat att fukten är ända in i kontoret, och även under en garderob där.... vi har tre garderober i rad, varav 2 är på kontoret (som angränsar till hallen) och en som vi använder som städskåp som är i hallen. Städskåpet är fukt under. Men vi har tänkt göra sån där långt förvaringsutrymme av hela skiten med glammiga tonade spegelskjutdörrar.... ska jag vara helt ärlig känner jag mig ganska lugn ändå, nu MÅSTE det hända något här and it´s gonna be DAMN nice sen ;D Tänker däremot inte nämna saken för Daniel, för då åker jag väl på att göra det själv... ;)

Orkar inte föreviga skiten just nu, kanske leker paparazzi här senare när jag fixat batterier till digital-camen. Är för övrigt inte så mycket att dokumentera, för ser mest u-land ut i hallen...

Nu ska jag fika lite, tänkte göra te och varma mackor! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0