Äpplen i farten nu igen...

Fastnade här, trött så jag håller på att stupa... Daniel verkar fått med sig alla alvedon/ipren/whatevah till Stockholm, så hade jag  hade jag haft LITE mer ont kanske jag hade gett mig på ungarnas alvedon-suppar... ;) Förkylning in the house igen alltså...

Eddie har börjat komma ner efter man nattat honom om kvällarna och berätta att han är så rädd för monster, och att det är ÖGON som stirrar på honom under sängen och så... och när han säger sånt blir jag själv helt livrädd inombords (hehe) jag är mörkrädd och mesig som bara den egentligen!

"Mamma, kan inte du följa med mig upp för jag hörde ljud?" "Javisst!" säger jag, och så är jag livrädd för att höra nåt onormalt... ;) (naturligtvis säger jag ju inte det till honom dårå...)

Jag kan tycka det är asskönt att vara hemma själv, men vågar t ex oftast inte gå ner i källaren själv när jag är ensam... Jag vet, värsta mesen! Och är skitnojig när jag ska slänga överallt och lägga mig. Oftast SPRINGER jag upp med andan i halsen.

Jaja, ska inte bli långdragen här... glömde vad det var jag skulle skriva om egentligen.... gaaah!

NÄE; LÄGGDAGS goddamnit! Hatar att borsta tänderna och joxa med ansiktsvatten och skit när jag är såhär trött. I-landsproblem, yes! Man ska väl vara glad att man... har ett ansikte, höll jag på att skriva ;) Och att man inte har stopp i avloppet, hehehe! ;D Adrian var framme innan idag igen. Kul kille.

Eddie hade bajsat och sen säger han att det inte går att spola, och berättar i samma veva att Adi har slängt ett äpple i TOAN! Jaha... tack för att du upplyste mig om det EFTER du suttit där. Tack än en gång. Vafan har den yngsta ungen sen då för issues med ÄPPLEN undrar jag nu efter äpplet i handfatet som orsakade vattenskadan? Kunde han inte väntat tills imorgon då Daniel var hemma åtminstone? ;)

Nejdå. På med engångshandskar och ner i BAJSET (bokstavligt talat) och gräva. Vad härlig jag är som skriver det här! Och ni får mysiga visioner av mig på köpet... ;) MYYYS-TESSA! Fick loss äpplet (UTAN ATT BLI MINSTA BLÖT OM HÄNDERNA, TILLÄGGER JAG DIREKT!!! Tänk inte ens tanken!!!!!!!! ;D) kände mig som värsta... piraten som hittat skatten. Ehum. Nu GÖMMER jag äpplena hädanefter. Är det ok?

Gonatt... :D


Kommentarer
Postat av: Lottie

Toalett + bajs + händer = inte nån vidare myskombination nej.
O du behöver inte känna dig som en mes ang. mörkrädslan för jag törs fan inte kolla under sängen på natten... :D
Jag tror att det är monster o gud vet allt där under. Oftast är det dock bara katten som ligger där.
Jag måste även stänga alla garderober o lådor när jag ska sova annars kan det ju komma monster därifrån med... Fan, det är sånt här man ska gå i terapi för va? :D

Kram!

2008-01-31 @ 16:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0