zombiefierad

Vilken jävla helg! Inte för att det känts som helg, mest för att jag jobbat säkert...
VM i stress på jobbet; som vanligt folk som fattades, massa larm och trams och extragrejer...

Jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen - men måste hålla mig vaken annars blir det likadant imorgon! Försov mig i morse, så borde vara pigg eftersom jag fick en bonustimma där ;) Fast det brukar vara så för mig den här tiden, sen blir det bättre igen.

Just nu har jag mest lust att INJICERA godis och energidryck så man vaknar till liv ur den här dvalan! Tror det får bli någon aktivitet nu innan jag sitter och somnar här helt enkelt. Nej, förresten, en dusch först... är så oljig i skallen att man kan bre mackor från mitt hår. USCH vad jag är vidro!!!! :D

BAJBAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0