Utbränd indian

Eddie har just tvingat mig att leka indian och cowboy, jag åkte på att vara indian. Alltså har jag stapplat runt här som en sliten osminkad gammal sådan med massa fjädrar på skallen och låtsasyxa och pipa. Visioner? ;)

Sen fyllde min "bebis" (aka ÄPPEL-bebin :D) ADRIAN 3 år! Lille fis-skrutten :) Så vi har käkat tårta här och så... varit en mysig dag! Usch, brukar faktiskt aldrig känna mig onyttig eller sådär när det gäller mat-intag, även fast jag äter mycket skrot, men det gör jag nu... började det första jag gjorde i morse att länsa chips, dip och guacamole. Sen har jag bara ätit hela dan och dessutom tårta på det - inget vettigt utan bara skräp. Men men.

Var kul igår, jag är totalt färdig för graven känns det som - fast på ett bra sätt alltså, känner mig sådär helt mys-seg och skönt avslappnad i hela kroppen. Vi var på Aveny igår, och det var rock n roll.... gillar hårdrocksbaren som fan! Men blev lite bra för mig så fick ta taxi hem efter några timmar - orutinerat av mig, haha. Det är tur att jag är ledig imorgon, annars hade jag nog haft värsta söndagsångesten idag! That´s for sure! Det enda som egentligen verkligen tynger mig nu är att jag måste skriva den där jobbansökan, för det är sista dagen imorgon. Faaaaaaaan!

Här var Lillan i alla fall :) Första snusen på ca ett år för övrigt hon precis tagit där...
image38

Nu ska indianen smyga in på smutsiga mockasiner och bygga läger framför tv:n... ADIOS! :D

Kommentarer
Postat av: Lottie

Ha ha ha ja jag fick visioner av det lilla blekansiktet o den lååååååååånga trötta indianen! :D
King!

2008-02-24 @ 21:22:34
Postat av: Lottie

Glömde säga att jag har en ny. :D

2008-02-24 @ 22:20:55
URL: http://libitina.blogg.se/
Postat av: Elli

Jag fick oxå härliga visioner här av alla möjliga slag! ;D
Äppel-bebin, hahaha!
PUSS!

2008-02-24 @ 23:43:18
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Lisa

Grattis till sötaste Adrian! =)

2008-02-25 @ 10:33:00
URL: http://mommy666.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0