totalt stum...

Är om möjligt ännu sämre idag. Fyfaaaaaaaaaaaaan för det här!

Och rösten är borta, riktigt VÄRKER i halsen. Ändå hade jag tänkt gå att jobba, är bara några timmar och bara sen ikväll. Men hur löser man det praktiskt... skriver en lapp or what som man visar upp för oldiesarna? "hej hej, bäst du inte pratar med mig för jag har inte ett vettigt ord att säga..."
Vägrar slita ännu mer på rösten. Har annars jättebehov av att just prata av mig, och det är ju lite svårt nu. Hade ju annars kunnat ringa någon bra person för det brukar genast kännas bättre! Tur jag har mina vänner i alla fall, ni är guld värda! :)

Hade jag haft röst hade jag åtminstone kunnat förklara för mina barn att jag är ledsen idag, men det är inte DERAS fel. Men det är nog ingen större panik ändå, vi brukar prata om det - en av de sakerna jag är bäst på som mamma - att PRATA om saker och känslor med dem... Se där, det var ju som fan att jag kunde se något positivt idag t.o.m ;)

Kommentarer
Postat av: Lottie

Hua, det verkar inte alls vara så herrlich för dig just nu. :(
Det är pest att må skit både i huvve o kroppen.
Extra mkt pest att göra bägge samtidigt.
Kram o gull o hoppas du mår lite bättre snart... Du vet var min tele bor om du vill snacka... eller bara flåsa i luren. :)

2008-02-16 @ 17:12:33
URL: http://Libitinarii.blogg.se
Postat av: Saraorama

Bäjben! Du oxå? Då kan vi "hesa" ikapp...*kramar om*

2008-02-16 @ 19:17:34
URL: http://rattskabb.bloggagratis.se
Postat av: Lottie

Drabbades av fullständigt o komplett sepovich-anfall inatt... Bloggen är nerlagd.

2008-02-18 @ 06:05:08
Postat av: tessa

sötnosar!!!!
Oh noooo Lottie! :(

2008-02-18 @ 22:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0