these SHOOOOES!

Come to mama!
image39
... and these boots are made for walking. Men vad håller ni på och stapplar runt DÄR, kom hit ni också istället! ;)
image40

... och eftersom jag sitter här och pratar med SKOR, kanske jag skulle gå och lägga mig istället ;D

Börjar känna mig täppt och snorig igen. Daniel ont i halsen. Adrian hostat så han nästan kräkts hela natten, kändes halvfebrig igen (ska kolla mer ingående strax)
Är det för mycket begärt att få bli FRISKA?

Förutom det klagar jag fan inte :P

Kommentarer
Postat av: Libitina

Yes, Yes... Skorna and the boots var grymma.
Jävelsjuka suger. :(
Hoppas dina pojkar piggar på sig snart, det är väl inte kikhosta på g?
/Kram!

2008-02-26 @ 07:26:47
URL: http://libitina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0