Tessa-klantovich

Dagens största bedrift kommer här!

RÅKADE (tydligen mitt favorit-ord!) tanka en sprillans ny dieselbil i morse på jobbet med 95-oktanig bensin. Kom på det direkt såklart och det var ju "jättekul" att inse... och precis då började bilen hacka och knäppa sig. Kände mig som korkade ARNE... Vi får se hur motorn klarade sig. Men bärgning och hela köret i övrigt, såklart! Och en SUR chef, när jag ringde och told her the good news. Jag har inget att skylla på heller, jag är en jäkla klantskalle helt enkelt! Rev även ner ett antikt kakfat hos en gamling som gick i bitar, ni ska ju inte tro att det är nån ände liksom.

MEN....
Bärga en bil och hyra in en hyrbil = många tusen. (som förvisso ändå inte jag ska hosta upp...)
Kunna skratta åt eländet = ovärderligt! ;)




(har även gjort BRA saker idag, bara så ni vet! ;D)

Kommentarer
Postat av: Elli

Hohoho - fy fan, bejbi! Men du vet ju vem du kan skylla på, eller hur? ;)

2008-02-02 @ 23:53:53
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

Jag vet utan tvekan några kandidater :D PUSS söto!

2008-02-03 @ 18:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0