Something´s missing.......

Satt här, msn:ade med Nick (snacka om att det går knaggligt med engelskan vissa dar, har nån slags skriftlig afasi just nu hahaha) apatisurfar runt och tar en kall öl från Draught Mastern. Mötley Crüe på dvd:n. Nyduschad. Helg och allt :D

Men det är NÅNTING som fattas.... kom fram till att det är SÄLLSKAP! Ska slita mig från den här förbannade beroendeframkallande datorjäveln och ringa nån istället :D


Förresten, satt igår och hittade två bra smink-bloggar... brukar vanligtvis vara ganska anti just genren MODEBLOGGAR, men sminkbloggar är väl inte samma sak? ;D Råkade halka in där och blev lite inspirerad i alla fall :) Alltid kul att få lite nya sminktips (iaf för mig som inte är nån makeup-artist för fem öre, utan snarare stuck-in-old-habits) och nya idéer. Enjoy!

www.sminkan.blogg.se
www.rocketqueens.blogg.se

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe...ja timmarna typ springer iväg när man hamnar framför datorn. Nu ska jag slita mig härifrån och försöka sova lite i alla fall, storm ute och sjuka barn...

2008-02-22 @ 22:02:57
URL: http://citronlime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0